Bratislava, 19. októbra 2022
Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) pokračuje v spolupráci so slovenskými univerzitami aj v akademickom roku 2022/2023. Projekt sa v treťom ročníku rozšíri z Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave aj na Prírodovedeckú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Študenti sa budú môcť osobne zoznámiť s projektami a iniciatívami v oblasti marketingu a udržateľnosti značkových výrobcov. Zároveň sa budú môcť zapojiť do riešenia konkrétnych úloh, na konci ktorých ich čaká špeciálna odmena.
„Teší nás záujem študentov o jednotlivé prezentácie, ako aj o riešenie zadaní. Vnímame to ako záväzok, aby sme aj tentokrát priniesli zaujímavé témy a atraktívnych prezentujúcich s praktickými skúsenosťami,“ vysvetľuje projektový manažér SZZV, Roman Šterbák.
Rozšírenie projektu z Fakulty masmediálnej komunikácie UCM na Prírodovedeckú fakultu UK nie je jedinou novinkou projektu. Po dvoch ročníkoch, kedy sa študenti mohli zapájať do riešenia zadaní v tímoch, tento rok budú mať študenti priestor zapojiť sa aj do individuálnych riešení. Okrem odbornej spätnej väzby tak zo strany vysokoškolských vyučujúcich, ako aj praktických profesionálov, najlepší študenti získajú zaujímavé ocenenie a možnosť uchádzať sa o stáž v zapojených spoločnostiach.
“Spolupráca akademického prostredia s praxou a prepájanie nadobudnutých poznatkov s praktickými skúsenosťami vytvárajú najlepší predpoklad pre budúce uplatnenie absolventov v praxi. Sme radi, že naši študenti môžu naplno rozvíjať svoje zručnosti a že sa spolupráca so Slovenským združením značkových výrobcov rozširuje aj do ostatných univerzít. Naše skúsenosti s takouto formou spolupráce sú výborné, o čom svedčí aj spokojnosť študentov, ktorí praktické predmety absolvovali,“ uviedla Renáta Miklenčičová z Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, ktorá spoluprácu zastrešuje.
Tak ako v uplynulých ročníkoch, aj tentokrát sa budú môcť študenti stretnúť so zástupcami spoločností ako Coca-Cola, Danone, Nestlé, PG alebo Unilever. Na projekte v spolupráci s UK v Bratislave okrem SZZV prisľúbili participáciu aj spoločnosti Tetra Pak a Envi-pak.
Pripravované témy pre študentov:
O FMK UCM
Fakulta masmediálnej komunikácie je jednou z piatich fakúlt Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Je mladá, moderná, dynamická a ako prvá na Slovensku začala poskytovať komplexné vzdelávanie v oblasti mediálnej komunikácie. V súčasnosti poskytuje štúdium v piatich študijných programoch: masmediálna komunikácia, marketingová komunikácia, media relations, aplikované mediálne štúdiá a teória digitálnych hier. Okrem bakalárskeho a magisterského štúdia realizuje aj doktorandské štúdium v študijnom programe masmediálne štúdiá. Ako jediná fakulta v Čechách a na Slovensku má registrované v prestížnej svetovej databáze Web of Science až štyri vedecké časopisy: Communication Today, European Journal of Media, Art and Photography, Lege Artis. Language yesterday, today and tommorow a Media Literacy and Academic Research.
O SZZV
Slovenské združenie pre značkové výrobky (www.szzv.sk) je dobrovoľné združenie výrobcov a distribútorov rýchloobrátkových značkových výrobkov v oblastiach, ktoré ovplyvňujú výrobu, uvedenie na trh, distribúciu a predaj značkových výrobkov na Slovensku. SZZV vzniklo v roku 1996, zastupuje spoločnosti s viac ako 8000 zamestnancami a obratom viac ako poldruha miliardy EUR. Združenie je členom viacerých svetových a európskych priemyselných združení a asociácií, medzi ktoré patrí aj EUROPEN.
Kontakt pre médiá: Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ SZZV, szzv@szzv.sk , 0914 391 375